اینورتر کارسپا 3000 وات

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09395927370
ایمیل:
invertergroupco@gmail.com
گروه:
همه تبلیغات - صوتی و تصویری
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
11007

اینورتر سینوسی 3000 وات کارسپا دارای توان 3000 وات با ولتاژ های ورودی 12، 24 و 48 ولت و ولتاژخروجی 110 تا 230 ولت با فرکانس 50 و 60 هرتز می باشد که این دستگاه را قادر میسازد که به دستگاه های خارجی و داخلی شما برق رسانی کند.همچنین این دستگاه دارای قدرت لحظه ای ۶۰۰۰وات جهت استارت انواع موتور ها و کمپرسورها را دارا می باشد. ورودی و خروجی این دستگاه کاملا ایزوله شده می باشد که مبین امنیت بالای دستگاه و کاهش خطرات شوک الکتریکی است. جریان خروجی این دستگاه کاملا سینوسی است و باعث میشود کیفیت برق خروجی آن بسیار بهتر از جریان متناوب برق شهری است. این دستگاه دارای فن خنک کننده اتوماتیک است که با داغ شدن دستگاه روشن شده و با کاهش دما تا حد ایده آل خاموش میشود و مانع داغ شدن دستگاه میشود. این دستگاه دارای حفاظ در برابر اضافه بار، پلاریته معکوس، ولتاژ بسیار بالا یا بسیار پایین و اتصال کوتاه است که باعث طولانی تر شدن عمر دستگاه شما میشود. همچنین این دستگاه – به صورت آپشن – دارای یک سیم 5 متری به همراه یک ریموت است که قابلیت کنترل از راه دور را به اینورتر میدهد. کاربرد این دستگاه شامل تلفن موبایل، ماشین های ریش تراشی، تلویزیون سشوار، لپ تاپ، دوربین دیجیتال و ابزارهای الکتریکی می باشد. مدل : P۳۰۰۰U-۱۲۲۵-G توان: ۳۰۰۰ وات خروجی تمام سینوسی حداکثر جریان خروجی : ۱۳.۵ آمپر بار هیجانی تا ۶۰۰۰ وات برای مصرف کننده های با جریان اولیه بالا مثل موتورها دارای خروجی برای ارت دارای خروجی USB ابعاد: ۱۰۸x۲۳۰x۴۰۵ میلی متر وزن: ۷ کیلوگرم جهت خرید میتوانید با ما در تماس باشید 02133999115 02133999719 09395927370


سایت آسمان تبلیغ به نشانی www.AsemanTabligh.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

 گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  سایت آسمان تبلیغ چه کاری انجام می دهد؟
آسمان تبلیغ یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی کلیک نمایید
  ثبت آگهی