مدارهوشمندکاهنده دمای فن زدن خودرو یا frtt1504 frtt1503

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09353351942
ایمیل:
Iran_royal_company@yahoo.com
گروه:
همه تبلیغات - لوازم وسایل نقلیه
قیمت:
قیمت: 350,000 تومان
کد:
11524

مدارهوشمندکاهنده دمای فن زدن خودرو یا FRTT150_4 & FRTT150_3 مدارهوشمندکاهنده دمای فن زدن خودرو FRTT150 (مناسب برای خودروهای انژکتوری و دارای ecu ) این مدار مکمل با ابعاد کوچک, درواقع مکملی هست برای کیت محافظ موتور خودرو. اغلب خودروهایی که دارای شمع آب یا سنسور دمای آب هستند که ارتباط باکامپیوترخودرو(ECU)دارند معمولا ازدقت کافی برخوردار نبوده و گاها باخطایی بسیار زیاد فرمان لازم جهت فعال کردن فنها را صادر می کنند که معمولا منجربه روشن نشدن فنها یا دیر روشن شدن آن در دماهایی بالاتر را منجرمیشود( گاها تا۲۰درجه دیرتر). تعویض سنسور دمای آب هم باقیمت بالا مقرون بصرفه نبوده و گاها موارد غیراصلی بازهم خطای عملکردی را دارد. لذا رانندگانی که از حرارت بسیاربالای موتور خود ویا


سایت آسمان تبلیغ به نشانی www.AsemanTabligh.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

 گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

نت موج
  سایت آسمان تبلیغ چه کاری انجام می دهد؟
آسمان تبلیغ یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی کلیک نمایید
  ثبت آگهی