فرز سنگ 5 محور مدل نسترن

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
( آگهی تاریخ گذشته )
ایمیل:
( آگهی تاریخ گذشته )
گروه:
همه تبلیغات - ماشین و لوازم صنعتی
قیمت:
قیمت: توافقی
کد:
1899

اگر نیاز به تولید قطعات بزرگ و با دقت بالا از قبیل پیکره حوض و آبنما سر ستون سردیس و تندیس دارید بهترین انتخاب برای شما دستگاه سی ان سی پنج محور می باشد. این دستگاه که یکی از پیشرفته ترین ماشین آلات فرآوری مواد در دنیاست  به شما امکان تولید طیف مختلفی ازقطعات را خواهد داد.دستگاه علاوه بر کار بصورت تخت و روتاری و انجام تمام کارهای یک دستگاه سه محور و روتاری  به شما امکانات فوق العاده ای برای نمایش و اجرای طرحهای خلاقانه و جدید خواهد داد  بصورتیکه تقریباهیچ محدودیتی در اجرای ایده های خود نخواهید داشت. مهمترین وجه تمایز این دستگاه با سایر محصولات امکان زدن زاویه های منفی کار می باشد.زمانیکه قصدتولید یک پیکره انسانی را داشته باشید.دستگاه سی ان سی روتاری چهار محور کلیات کار را برای شما اجرا خواهد کرد اما تنها با وجود محور پنجم میتوانید داخل گوش یا پشت آن را تولید کنید


سایت آسمان تبلیغ به نشانی www.AsemanTabligh.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

 گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

لیست سنگ
  سایت آسمان تبلیغ چه کاری انجام می دهد؟
آسمان تبلیغ یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی کلیک نمایید
  ثبت آگهی