پخش عمده پودر لباسشویی اسپرون استاندارد با بهترین قیمت

آگهی بدون ستاره

نشانک گذاری

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت آسمان تبلیغ دیده ام»
تلفن:
09126521933-
ایمیل:
hosseini380@yahoo.com
گروه:
همه تبلیغات - بهداشتی و آرایشی
قیمت:
قیمت: 6,490 تومان
کد:
3083

نماینده انحصاری فروش پودر لباسشویی جدید اسپرون در تهران و حومه —مقرون به صرفه و قابل رقابت با پودرهای مشابه استاندارد با قیمت باورنکردنی —دارای بالاترین کیفیت و احراز تمامی استانداردهای لازم مانند سیب سلامت  استاندارد و ایزوها . دقت داشته باشید اکثر برندهای قیمت مناسب دارای استاندارد های لازم نیستند ) —تولید و بسته بندی با مدرنترین دستگاه های تمام اتوماتیک و دیجیتال با فورمولاسیون بروز —اسپرون با ماده فعال شویندگی بالای ۱۰ و ۱۲active matter —دارای ۸ آنزیم فعال حاوی رسوب گیر و کف مناسب و شویندگی بالا در دمای پایین —با رایحه گلهای بهاری و لاوندر —حاشیه سود مناسب برای فروشگاه ها — دربسته بندی های ۵۰۰ گرمی  ۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی  دستی و ماشینی ) فروش فقط بصورت عمده آماده عقد قرارداد با صادر کنندگان  عمده فروشان و مراکز پخش  فروشگاه های زنجیره ای  ارگان ها


سایت آسمان تبلیغ به نشانی www.AsemanTabligh.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

 گزارش یا درخواست حذف یا تمدید آگهی  

  سایت آسمان تبلیغ هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.

لباس آرا
  سایت آسمان تبلیغ چه کاری انجام می دهد؟
آسمان تبلیغ یک سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور تبلیغات خود را در آن ثبت می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را در این سایت درج نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی» کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک کالا،خدمات،ملک و یا هرچیزی دیگری بودید و آن را پیدا نکردید می توانید از لیست تبلیغات آن را پیدا کنید
 لیست تبلیغات

اگر شما هم می توانید چنین کالا یا خدماتی از طریق اینترنت بفروشید و می خواهید کالا و خدمات خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی بفروشید روی لینک ثبت آگهی کلیک نمایید
  ثبت آگهی